Νέα ταυτότητα για τη stoiximan, μια από τις μεγαλύτερες στοιχηματικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
Η νέα εικόνα της stoiximan, εστιάζει στη χρήση ενός ευέλικτου “S” που θα έχει από εδώ και πέρα κεντρικό ρόλο σε όλες τις εφαρμογές του brand.
Η ανάρτηση της εταιρείας στο LinkedIn:
Σήμερα παρουσιάζουμε τη νέα εικαστική ταυτότητα της Stoiximan: ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη του brand μας και στον τρόπο με τον οποίο εκφράζουμε την ψυχαγωγία.
Η νέα μας εικόνα τοποθετεί τον άνθρωπο και την εμπειρία του στο επίκεντρο, μετατρέποντας κάθε αλληλεπίδραση σε στιγμή αυθεντική, έντονη και αξέχαστη.
Με ένα σύγχρονο, καθαρό και στιβαρό λογότυπο, ένα ευέλικτο “S” που αποτελεί πλέον τον πυρήνα των νέων patterns και ένα πιο δυναμικό μπλε που ενισχύει την ενέργεια και την αναγνωρισιμότητα του brand, δημιουργούμε ένα ενιαίο και ζωντανό οικοσύστημα επικοινωνίας, εμπειριών, διασκέδασης.
Η αισθητική και δημιουργική ανανέωση συνοδεύεται από μια στρατηγική που αναδεικνύει τη δέσμευσή μας για εμπειρίες που ξεπερνούν τις προσδοκίες.
Κάθε στιγμή στην Stoiximan έχει σημασία… και τώρα, έχει και τη δική της ενιαία, δυναμική και φρέσκια εικόνα.




