Και εγένετο sportbiz.

Μετά από μία δεκαετία ενασχόλησης με τον αθλητισμό, είχα σχεδόν αποδεχθεί το γεγονός ότι κάθε συμβάν –σημαντικό ή ασήμαντο– που συνέβαινε εντός αγωνιστικού χώρου καταγραφόταν, αναλυόταν, σχολιαζόταν και συγκέντρωνε το ενδιαφέρον μεγάλης μερίδας του κοινού. Την ίδια στιγμή, όμως, πίσω από τις κάμερες, μια πραγματική κοσμογονία λάμβανε χώρα· μια κοσμογονία που οι περισσότεροι και οι περισσότερες αγνοούσαν.

Αυτή την «αδικία» προς τα αθλητικά στελέχη και το αθλητικό επιχειρείν ελπίζουμε να διορθώσουμε μέσω της λειτουργίας του sportbiz.gr: ενός portal που θα συγκεντρώνει αναλύσεις και στοχευμένες πληροφορίες για τον αθλητικό κλάδο και θα αποτελέσει το πιο έγκυρο μέσο ενημέρωσης για όσους και όσες βλέπουν τον αθλητισμό κυρίως από επιχειρηματική οπτική.

Φιλοδοξούμε, εν καιρώ, το sportbiz.gr να αποτελέσει σημείο συνάντησης για επαγγελματίες του χώρου, παράγοντες, στελέχη αθλητικών οργανισμών και επιχειρήσεων, χορηγούς, χορηγούμενους, εποπτικούς φορείς αλλά και φίλους των σπορ που ενδιαφέρονται για το πώς λειτουργούν τα πράγματα πίσω από τα φώτα.

Ξεκινάμε αυτό το ταξίδι δίνοντας χώρο σε αυτούς και αυτές που «κάνουν παιχνίδι» εκτός γηπέδου. Εστιάζουμε σε θέματα αθλητικού μάρκετινγκ και μάνατζμεντ, στην κοινωνική ευθύνη των αθλητικών οργανισμών, στις εξελίξεις σε νομικό και πολιτικό επίπεδο, στις πρωτοβουλίες της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και σε ειδικές μελέτες που αναδεικνύουν τάσεις και προοπτικές της αθλητικής αγοράς, χωρίς να παραλείπουμε την καταγραφή της εγχώριας και διεθνούς αθλητικής επικαιρότητας.

- Advertisement -

Το κοινό που στοχεύουμε να προσεγγίσουμε δεν αποτελείται μόνο από στελέχη μεγάλων αθλητικών οργανισμών ή πολυεθνικών εταιρειών που διαθέτουν σημαντικούς προϋπολογισμούς για την προώθησή τους μέσω του αθλητισμού. Πιστεύουμε ότι και τα ερασιτεχνικά σωματεία μπορούν –και πρέπει– να λειτουργούν με επαγγελματικά πρότυπα, ακόμη κι αν αγωνίζονται σε ερασιτεχνικές κατηγορίες.

Ομοίως, απευθυνόμαστε και στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον αθλητικό κλάδο, έναν κλάδο του οποίου το μέγεθος σπάνια καταγράφεται και συχνά υποτιμάται. Προμηθευτές αθλητικού εξοπλισμού, εταιρείες ένδυσης, ταξιδιωτικά γραφεία, κατασκευαστικές εταιρείες, εταιρείες αθλητικού λογισμικού, εταιρείες marketing, γραφεία γραφιστικών υπηρεσιών, γραφεία εκπροσώπησης παικτών, αρχιτεκτονικά γραφεία και πολλές, πολλές ακόμη.

Ξεκινάμε λοιπόν, με καθαρή στρατηγική και μελετημένη προετοιμασία, έτοιμοι να μπούμε δυνατά στο παιχνίδι της ενημέρωσης.

Σχετικά Άρθρα

Η Schalke επεκτείνει τη συνεργασία ονοματοδοσίας του σταδίου με τη VELTINS έως το 2036

Η FC Schalke 04 ανακοίνωσε την επέκταση της συμφωνίας...

Παναθηναϊκός AKTOR vs Ολυμπιακός: οικονομική σύγκριση των δύο ΚΑΕ

Ο Παναθηναϊκός AKTOR και ο Ολυμπιακός συνιστούν τις δύο...

Η Bayern Μονάχου προσθέτει την Aucas στο διεθνές δίκτυο συνεργασιών Red&Gold Football

Η Bayern Μονάχου συνεχίζει να χτίζει μεθοδικά το διεθνές...

Μονακό: στο προσκήνιο τα οικονομικά ζητήματα της ομάδας

Η AS Monaco Basket αποτελεί μια από τις κορυφαίες...

Σταθερά στο πλευρό της ΕΠΕ η Deloitte Ελλάδος

Η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας...

Τηλεοπτικό σκάνδαλο FIFA: Οριστικά ένοχος ο Ντίνος Ντέρης, απορρίφθηκαν οι εφέσεις

Οριστικά ένοχος κρίθηκε ο Έλληνας επιχειρηματίας Ντίνος Ντέρης στο...

Δημοφιλή