Η Lidl, μία από τις κορυφαίες αλυσίδες τροφίμων στη Γερμανία και την Ευρώπη, ανακοινώνει την επέκταση της στρατηγικής συνεργασίας της με την UEFA, συνεχίζοντας ως Official Partner των διοργανώσεων UEFA Women’s National Team έως το 2030. Μετά την επιτυχημένη παρουσία της ως Official Partner στο UEFA Women’s EURO 2025, που προσέγγισε περισσότερους από 400 εκατομμύρια φιλάθλους παγκοσμίως και πάνω από 650.000 φιλάθλους στα γήπεδα, η Lidl ενισχύει περαιτέρω τη δέσμευσή της στην υποστήριξη του γυναικείου ποδοσφαίρου, της υγείας και της κοινωνικής συνεισφοράς.
Η διευρυμένη συνεργασία περιλαμβάνει τη χορηγική παρουσία της Lidl στα UEFA Women’s EURO 2029, Women’s European Qualifiers 2028/29 και UEFA Women’s Nations League 2025, 2027 και 2029. Σημαντικό στοιχείο της συνεργασίας αποτελεί η επιστροφή της εμπειρίας Lidl Kids Team στο UEFA Women’s EURO 2029, προσφέροντας τη δυνατότητα σε παιδιά να περπατήσουν χέρι-χέρι με τα αστέρια του γυναικείου ποδοσφαίρου, εμπνέοντας τη νέα γενιά αθλητών και φιλάθλων.
Η βάση για την επέκταση της συνεργασίας χτίστηκε πάνω στα εντυπωσιακά αποτελέσματα των τελευταίων διοργανώσεων. Η Lidl συμμετείχε ενεργά στο UEFA Women’s EURO 2025 με παρουσία σε οκτώ πόλεις και στάδια φιλοξενίας, μοιράζοντας 269.950 κυπελάκια με φρέσκα φρούτα σε φιλάθλους μέσω των Fan Zones και στις εισόδους των γηπέδων, προάγοντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Επιπλέον, δημιουργήθηκε το Lidl Awareness Team, 57 εργαζόμενοι της Lidl που φρόντισαν για την ασφάλεια και τον σεβασμό όλων των φιλάθλων, αναδεικνύοντας τις αξίες της αποδοχής και της διαφορετικότητας.
Κεντρικός άξονας των δράσεων της Lidl είναι η ενίσχυση και η θετική επιρροή στις νέες γενιές και στις κοινότητες. Στο πλαίσιο του UEFA Women’s EURO 2025, πραγματοποιήθηκε το Lidl Youth Camp στη Βασιλεία, όπου 100 κορίτσια ηλικίας 14 έως 17 ετών από 18 χώρες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε προγράμματα εξειδικευμένης προπόνησης, διατροφής και γνώσεων με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων και τη δημιουργία μακροχρόνιων φιλιών. Επιπλέον, στο Lidl Fresh Field στο Rapperswil-Jona της Ελβετίας παραδόθηκαν και δωρήθηκαν πάνω από 12 τόνους φρούτων και λαχανικών σε άτομα που έχουν ανάγκη, ως έμπρακτη συμβολή στην κοινωνική συνοχή.
Με τη νέα αυτή πενταετή συνεργασία η Lidl αποδεικνύει την αφοσίωσή της στην προώθηση της ισότητας, της ευαισθητοποίησης και της ενδυνάμωσης των νέων μέσω του αθλητισμού, δίνοντας την ίδια αξία και υποστήριξη στο γυναικείο ποδόσφαιρο με αυτή που παρέχεται στα ανδρικά τουρνουά.
Σήμερα, η Lidl είναι μέλος του Ομίλου Schwarz με έδρα το Neckarsulm της Γερμανίας και διαθέτει περίπου 12.600 καταστήματα και περισσότερα από 230 κέντρα διανομής και logistics σε 31 χώρες, απασχολώντας πάνω από 382.400 ανθρώπους. Στην Ελλάδα, λειτουργεί από το 1999 με δίκτυο 231 καταστημάτων και 5 υπερσύγχρονα logistics centres και περισσότερους από 6.700 εργαζόμενους. Η εταιρική της φιλοσοφία βασίζεται στη βέλτιστη σχέση τιμής-απόδοσης, την απλότητα, το σεβασμό και την υπευθυνότητα προς τους ανθρώπους, την κοινωνία και το περιβάλλον.
Η μακρόχρονη συνεργασία Lidl – UEFA αποτελεί ζωντανή απόδειξη ότι η βιώσιμη επιχειρηματική ανάπτυξη, η κοινωνική προσφορά και η στήριξη του αθλητισμού μπορούν να συνυπάρχουν στο ίδιο όραμα, χτίζοντας το μέλλον του γυναικείου ποδοσφαίρου και ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τις επόμενες γενιές.




