Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός αυτό το καλοκαίρι φάνηκε να αλλάζει στρατηγική και μετά την περσινή περίοδο – που δεν συνδέθηκε με κάποιον τίτλο, ενώ είχε προηγηθεί μια σοβαρή επένδυση στο έμψυχο δυναμικό του συλλόγου, με σημαντική οικονομική επιβάρυνση στα ταμεία της ΠΑΕ- φέτος έγιναν σημαντικά βήματα για να μετατραπεί ο Παναθηναϊκός σε selling club.
Οι δύο σημαντικότερες πωλήσεις του καλοκαιριού για τους «Πράσινους» , ήταν αναμφίβολα αυτές του Βαγιαννίδη και του Ιωαννίδη.
Όπως αναφέρει σε άρθρο της η A’Bola, o ο Παναθηναϊκός πέτυχε κάτι ασυνήθιστο, σπάζοντας διαδοχικά το ρεκόρ εσόδων από μεταγραφή, πουλώντας παίκτες στην ίδια ομάδα-αγοραστή. Κοινός παρονομαστής ήταν ο ατζέντης Σέρτζιο Σίλβα, που μεσολάβησε για την πραγματοποίηση των μετακινήσεων Βαγιαννίδη και Ιωαννίδη, από τους πράσινους της Αθήνας, στους πράσινους της Λισαβόνας.
Ο Σίλβα ήταν ο συνδετικός κρίκος μεταξύ όλων των μερών, παρά το γεγονός ότι ο Βαγιαννίδης ανήκει στη BASE και ο Ιωαννίδης εκπροσωπείται από τον Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς. Μετά από ένα έντονο μεταγραφικό σήριαλ, αρκετών μηνών, τελικά και οι δύο παίκτες ακολούθησαν το ίδιο δρομολόγιο προς Λισαβόνα. Ο μεν Βαγιαννίδης έναντι 12.000.000€ συν 2.500.000€ σε πιθανά μπόνους -που αποτέλεσε …προσωρινό ρεκόρ πώλησης για τον Παναθηναϊκό- ο δε Ιωαννίδης έναντι 22.000.000€ συν 3.000.000 μπόνους, που αποτελεί την κορυφαία πώληση του ΠΑΟ. Και στις δύο περιπτώσεις οι πληροφορίες θέλουν τον Παναθηναϊκό να διατηρεί και ποσοστό μεταπώλησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί και η πώληση του Μαξίμοβιτς από τους «Πράσινους» στην Σαμπάμπ Αλ Αχλί των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, έναντι ποσού περίπου 5.000.000€
Τα επόμενα μεταγραφικά παράθυρα θα δείξουν αν οι επιλογές του φετινού καλοκαιριού ήταν μια μόνιμη αλλαγή στρατηγικής για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, με στόχο να γίνει κι αυτός selling club, όπως έχουν πετύχει ως έναν βαθμό ο Ολυμπιακός και ο Π.Α.Ο.Κ. ή ήταν μια προσωρινή απάντηση στα προβλήματα που φαίνονταν στον ορίζοντα, ένεκα του Cost Control της UEFA




