Coca Cola & UEFA, μια συνεργασία 40 ετών

Η Coca-Cola ανανέωσε τη μακροχρόνια συνεργασία της με την UEFA, διατηρώντας τον ρόλο της ως επίσημος παγκόσμιος χορηγός του UEFA EURO 2028, της κορυφαίας διοργάνωσης εθνικών ομάδων ανδρών στην Ευρώπη. Πρόκειται για μια σχέση που ξεκίνησε το 1988 και φτάνει πλέον στην 11η συνεχόμενη διοργάνωση, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευση της κορυφαίας εταιρείας αναψυκτικών στη στήριξη του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου και στην ενίσχυση της εμπειρίας των φιλάθλων.

Κεντρικός ρόλος στα γήπεδα και τις ζώνες φιλάθλων

Η συμφωνία περιλαμβάνει αποκλειστικά δικαιώματα διανομής των προϊόντων Coca-Cola στα εννέα γήπεδα που θα φιλοξενήσουν τους αγώνες, καθώς και στις επίσημες fan zones και fan villages του τουρνουά. Επίσης, θα υπάρξει εκτεταμένη προβολή του Brand από τις πινακίδες LED περιμετρικά των γηπέδων και στα ψηφιακά μέσα της διοργάνωσης, ενισχύοντας την ορατότητα και την αλληλεπίδραση με το κοινό. Η Coca-Cola προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, από το κλασικό αναψυκτικό, μέχρι νερό, ενεργειακά ποτά Powerade και ροφήματα καφέ και φρούτων με έμφαση σε επιλογές με χαμηλά ή μηδενικά σάκχαρα.

Συνεργασία με θετικό αντίκτυπο

Ο Guy-Laurent Epstein, εκτελεστικός διευθυντής marketing της UEFA, τόνισε τη σημασία της συνεργασίας που διαρκεί τέσσερις δεκαετίες, υπογραμμίζοντας πως η παρουσία της Coca-Cola έχει συνοδεύσει εμβληματικές στιγμές του τουρνουά, συμβάλλοντας στη δημιουργία κοινών αναμνήσεων για φίλους του ποδοσφαίρου από διάφορες γενιές. Από την πλευρά της Coca-Cola, ο Javier Meza, πρόεδρος marketing στην Ευρώπη, επεσήμανε τη δέσμευση της εταιρείας να φέρει ακόμα πιο κοντά τους φιλάθλους με το παιχνίδι, δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες μέσα και έξω από τα γήπεδα.

Επιχειρηματική στρατηγική και εμπειρία πελατών

Αυτή η συνέχιση της συνεργασίας αντανακλά μια επιτυχημένη στρατηγική εμπειρίας marketing, όπου η Coca-Cola συνδυάζει την παρουσία της στην αγορά με live και ψηφιακές δράσεις, προσφέροντας προστιθέμενη αξία στον χορηγικό της ρόλο. Η εμπειρία των φιλάθλων ενισχύεται σημαντικά, καθώς η μάρκα βρίσκεται στο επίκεντρο της τουρνουά, διευκολύνοντας την πρόσβαση σε αγαπημένα προϊόντα και παράλληλα συμμετέχοντας στη δημιουργία μιας ενωτικής γιορτής του ποδοσφαίρου, διαχέοντας το πνεύμα του αθλητισμού και της κοινότητας.

Σχετικά Άρθρα

Η Schalke επεκτείνει τη συνεργασία ονοματοδοσίας του σταδίου με τη VELTINS έως το 2036

Η FC Schalke 04 ανακοίνωσε την επέκταση της συμφωνίας...

Παναθηναϊκός AKTOR vs Ολυμπιακός: οικονομική σύγκριση των δύο ΚΑΕ

Ο Παναθηναϊκός AKTOR και ο Ολυμπιακός συνιστούν τις δύο...

Η Bayern Μονάχου προσθέτει την Aucas στο διεθνές δίκτυο συνεργασιών Red&Gold Football

Η Bayern Μονάχου συνεχίζει να χτίζει μεθοδικά το διεθνές...

Μονακό: στο προσκήνιο τα οικονομικά ζητήματα της ομάδας

Η AS Monaco Basket αποτελεί μια από τις κορυφαίες...

Σταθερά στο πλευρό της ΕΠΕ η Deloitte Ελλάδος

Η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας...

Τηλεοπτικό σκάνδαλο FIFA: Οριστικά ένοχος ο Ντίνος Ντέρης, απορρίφθηκαν οι εφέσεις

Οριστικά ένοχος κρίθηκε ο Έλληνας επιχειρηματίας Ντίνος Ντέρης στο...

Δημοφιλή